دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
دبیر اشراف کلی سازمان بسیج:

طوفان‌الاقصی یک عملیات رسانه‌ای جریان‌ساز بود

طوفان‌الاقصی یک عملیات رسانه‌ای جریان‌ساز بود
دبیر اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات طوفان الاقصی بیش از آنکه یک عملیات نظامی باشد یک عملیات رسانه‌ای جریان‌ساز بود و امروز فلسطین در سر خط خبرها قرار دارد.

به گزارش آوای خزر، سردار مقداد فرمانی در آیین گرامیداشت شهدای رسانه، اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و نخستین جام رسانه‌ای امید مازندران که به میزبانی شهرداری و شورای شهر محمودآباد در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه ارتباطات یک ابزار راهبردی برای نیل به اهداف یک سازمان و یک تفکر و مکتب است، از رسانه‌ها خواست در سه حوزه اطلاع‌رسانی، اقناع‌سازی و جذب و ترغیب مخاطب گام بردارند.  

دبیر اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در جنگ روایت‌ها، مهم بیان روایت اول است، ادامه داد: این روز‌ها سالگرد عملیات طوفان الاقصی است و نقش رسانه در این عملیات، پررنگ بوده است.  

سردار فرمانی با یادآوری اینکه در ۱۳ اوت ۲۰۲۰ مصادف با ۲۳ مرداد ۹۹ قراردادی با نام آبراهام روی داد که بنا شد تا برای عادی‌سازی رابطه بین رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی با واسطه‌گری آمریکا، قراردادی منعقد شود، افزود: با امضای این قرارداد مقرر شد تا عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی محقق شود و اگر صورت می‌گرفت دیگر عملاً حق فلسطین ضایع می‌شد و این تضمین موجودیت رژیم صهیونیستی بود.  

دبیر اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: سال گذشته عملیات طوفان الاقصی به عنوان یک رسانه پس از ۷۵ سال موضوع فلسطین را در دنیا زنده کرد و کار رسانه‌ای گردان حماس سبب شد تا وجدان‌های زنده‌ی عالم به خودشان بیایند.  

سردار فرمانی گفت: در کشور‌های اروپایی و آمریکایی، دانشجویان به خیابان‌ها آمدند و به نشانه اعتراض تظاهرات کردند و در ادامه بسیاری از سران کشور‌ها در زمان سخنرانی رژیم صهیونیستی سالن جلسه را ترک می‌کردند.  

طوفان‌الاقصی یک عملیات رسانه‌ای جریان‌ساز بود
وی اشاره کرد: عملیات طوفان الاقصی پیش از آنکه یک عملیات نظامی باشد یک عملیات رسانه‌ای جریان‌ساز بود و در واقع عاشورا نیز همانگونه بود. رسانه‌ها عملیات طوفان الاقصی، و قتل و غارت‌های یک‌سال اخیر را به خوبی به تصویر کشیدند و امروز فلسطین در سر خط خبرها قرار دارد.  

دبیر اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه نباید فراموش کنیم در چه جبهه‌ای قرار داریم و باید روایت صحیح را نسل به نسل انتقال دهیم، گفت: صحت، دقت و به موقع بودن روایت در انتقال آن به نسل‌های بعدی بسیار مهم است و باید در این مسیر حرکت کنیم.  

سردار فرمانی با بیان اینکه امروز جریان‌های مختلفی در بسیج در حال انجام است که جامعه‌پذیری درست شکل خواهد گرفت و زمینه امت‌سازی و تمدن‌سازی است، اظهار کرد: باید به سمت ظهور حرکت و در این مسیر باید انسانیت و ایمان را تکثیر کنیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: آزاده بابانژاد | دبیر: آزاده بابانژاد
نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار